Möbler till växthuset

Jag har så smått börjat kika på möbler som vi ska ha i växthuset. Det blir förmodligen inte en matgrupp utan snarare en soffgrupp som vi ändå ska kunna sitta och äta i.
Just nu är jag väldigt insnöad på något tillverkat i bambu, både för att det är snyggt och miljömässigt hållbart.
Bambumöbler från Tine K

Bambugrupp från Trademax
 
Jag gillar innerst inne den översta från Tine K bäst, men plånboken gillar absolut gruppen från Trademax mer. Sen är min fundering om bordet till Trademaxgruppen är på gränsen till för litet? Vi är ju trots att fem stycken i familjen som ska ha möjlighet att sätta ner sin tallrik och varsitt glas där. Jag kanske måste tänka om.
 
Nu ångar den här fredagen vidare med samtal med specialpedagogen, bärande av säckar med putsbruk, ridskola och sen ikväll kommer goda vänner över på middag. Och solen skiner så humöret är verkligen på topp!
Trädgård | |
Upp