Blommigt

Jag har ju egentligen tänkt att bloggen inte ska innehålla några outfits och sånt längre, men när den här bilden dök upp i mitt Facebook-flöde blev jag blixtförälskad! Nu tänker jag på jumpsuiten alltså. Och kanske skorna. Eller ja, kanske alltihop utom örhängena.
 
 
MEN så är H&M så finurliga att den jumpsuiten inte har kommit in på lager ännu utan de hänvisar till att bevaka sidan tills den kommer. När vet de inte....
Min plan är ju att banta ner mitt klädinnehav till minimum för att slippa stå framför en överfull garderob och känna att jag inte har något att ha på mig. Det jag äger ska vara sånt som passar och sånt jag tycker om. Logiskt egentligen, men så ser det inte ut idag tyvärr. Men jag tycker att en blommig jumpsuit absolut passar in i mitt nya(?) trädgårdsliv så jag tänker nog att jag ska hålla utkik efter den. Gillar att den inte verkar tight och att den har lite ärm, så den borde funka på både till allt från fest, chill och jobb. Undrar vad det är för material? Hoppas hoppas hoppas på viskos eller bomull och ingen läbbig varm polyester.
Om någon skulle springa på den i butik får ni väldigt gärna hojta till! 💙
 

Emma Gillar | |
Upp