Äter. Jämt.

Alltså, det här med MammaFitness funkar väldigt bra för mig. Denna veckan har jag visserligen varit förkyld (är fortfarande lite snuvig), men tycker att jag återhämtat ovanligt snabbt vilket är väldigt skönt.
Maten är väl inte alltid jättekul, det är ju det onyttiga som oftast är godast, men med tanke på VARFÖR jag gör det är det nästan alltid lätt att välja "det rätta".
Det svåra är många gånger är att få i sig all mat! Jag äter snudd på hela tiden. Och äter jag inte tänker jag på mat (på ett positivt sätt), planerar mat eller lagar mat. 😂
Men hur som helst så har de fysiska resultaten varit bra hittills. Jag har sedan 15/8 tappat 7 cm runt midjan och 6 cm runt rumpan! Det tycker jag är ett härligt kvitto på att jag gör rätt.
Nu hoppas jag att förkylningen ska helt gå över så jag orkar med träningspassen ordentligt.

Kvällsmat: knäckebröd med tonfisk, päron, parmesan och mjölk.

Kropp & Träning | |
Upp