Heaven

 
Haha! Ja, nu nördar jag ner mig fullständigt i Bryan Adams, men det får ni tåla! Här är filmen jag utlovade. Den ger iallafall mig gåshud och jag hoppas ni som inte va där känner av vilken härlig stämning det var! :) Det är ju riktigt häftigt när 8000(?) sjunger med i låtarna!
Kul också när snudd på alla konsertbesökarna är glada och trevliga. Det var en tant som blev sur när det blev trängsel och jag puttades in i henne, fast jag fräste tillbaks sen var det inte mer med det. Och en kille spille ner sin öl i min sko, men det var kanske mest synd om honom som fick slut på öl. Hehe!
 
Just nu är jag ju på jobbet, men när jag kommer hem ska jag spela mer Bryan för mina lyckliga familjemedlemmar. Och innan dess blir det nog en och annan låt för kollegorna också. Vi får väl se när omgivningen säger stopp och sätter mig på detox.  
Emma Gillar | |
Upp