Äntligen!

Idag är har jag den här känslan . Ok, killen är nöjd för att han har fått ligga, men jag är nöjd för att det äntligen är fredag!
Den här veckan har visserligen gått fruktansvärt fort, men det ska bli skönt med helg och lite sovmorgon (om Liten är på det humöret).

Dagen blir inte sämre av att vi ska äta skaldjur ikväll, Hellner tog ett fantastiskt guld i sprinten igår, Liten gick själv till dagis imorse utan vare sig protester eller tårar (en stor vinst för mamma!) och jag känner att järntabletterna jag börjat äta har kickat igång kroppen som inte är i koma hela tiden längre.

Apropå Marcus Hellner så brukar jag titta på Mitt liv som Hellner när Erik Segerstedt ska träna och leva som en elitidrottare. Kul program som är lagom långt att kika på innan det är dags att somna. Men jag har så himla svårt att fatta hur den där taniga kroppen (förmodligen är det tv:n som bluffar) kan få så fart på skidorna! Hellner verkar ju vara en trevlig och lite blyg kille med för stora framtänder, men i skidspåret är han ju verkligen ett monster! Skenet bedrar skulle man kunna säga...
Hur som helst hoppas jag att Erik vinner duellen på Holmenkollen! Heja heja! 
Allmänt | |
Upp