Gammal trasa

Eftersom jag har dragit en riktig nitlott i mitt klänningsletande fick jag helt enkelt rota lite i min garderob för att hitta något att ha på mig vid kommande dop, julfester mm. Då hittade jag den här som jag nästan glömt bort. Hurra, den gillar jag jättemycket och den sitter som en smäck!
Ett par tjocka strumpbyxor och en gosig kofta så är jag redo för dop. :)

Gråbrun klänning från H&M

Klänning från H&M

Emma Gillar | |
#1 - - guevacci:

då vet ja va du tycjer ;) fin klänning! händer ikväll?:)

#2 - - Anonym:

Men hur kunde du glömma den? Den var ju jättefin! :)

Hoppas Ni får det trevligt!

Kram & trevlig helg!

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism [tävla hos mig om ett presentkort på 300kr]

#3 - - Anonym:

Kommentaren var från mig :D

Men den blev anonym tror jag...

#4 - - Karin:

Sv; Fniss, ska jag skicka ett anonymt tips till killen så han vet att du vill ha en sushiroller? ;}

#5 - - Angel(Konstnär):

Jättefin klänning!

Upp