Snobbvarning

Vår dejt blev riktigt lyckad igår! Maten var suverän och filmen var spännande, men jag har blivit lite av en snobb och tycker inte om att gå på "vanlig" bio längre utan vill bara gå på VIP-bion. Och det var inte där vi var igår... Redan innan reklamen var slut hade jag träsmak i rumpan och ont i nacken och under hela filmen var jag rädd att jag av misstag skulle knycka drickan av killen som satt brevid. På VIP:en har man ju stora fällbara fotöljer med små bord emellan så det finns gott om plats. Så i fortsättningen blir det nog ingen mer vanlig bio för oss.

I övrigt så var filmen som sagt spännande, men väldigt väldigt konstig! Jag skulle nog behöva se den ett par gånger till för att snappa upp alla turer fram och tillbaka. M var iallafall väldigt nöjd med filmvalet, men nästa gång bestämmer jag! ;)

Allmänt | |
Upp