Tisdag

Har fått gjort lite bröllopsbestyr idag. Har bland annat hämtat klänningen och anmälningslistan hos mamma. Nu kan beställningen göras till kocken och mina kollegor kan hjälpa mig med klänningen. 

Jag har också bokat in en "nageldejt" med med en väninna som ska hjälpa mig med mina naglar. Jag är nämligen fullkomligt värdelös på allt som har med naglar (och hår) att göra. Det är därför mina naglar alltid är kortklippta och sällan har annat än genomskinligt lack...

Hade ju även tänkt att ta Lilleman till Öppna Förskolan idag, men det känns inte helt schysst att komma dit och sprida förkylningsbaciller. Förhoppningsvis kan vi gå imorgon eller på fredag annars får det bli nästa vecka. Men han skulle definitivt behöva rasa av sig ordentligt för han är alldeles sjövild här hemma! Vi gjorde ett försök att leka lite i sandlådan efter att vi hämtat klänningen, men vårvärmen är som bortblåst så det blev ingen  långvarig lek.
Hoppas solen kommer tillbaka snart så det kan bli mer utelek och så att trädgårdsprojektet kan fortsätta!

Allmänt | |
Upp