Sommarhy

Jag längtar efter den där felfria och solkyssta sommarhyn! Jag har inte speciellt dålig hy, men en och annan pormask som jag har haft så länge jag kan minnas. De ska nu bekämpas så gott det bara går.

Neutrogena Black Head scrub och The Body Shops facewash.

The Body Shop Aloe Calming Facial Cleanser och Neutrogena Blackhead Elemination Daily Scrub

Dessa två flaskor ska hjälpa mig tänkte jag. Har hållt på i ca två veckor nu utan att se något större resultat, men trägen vinner. Hoppas jag i alla fall...
Om inte detta fungerar så får jag helt enkelt komma på en ny plan. Förhoppningsvis en billigare plan än att gå på ansiktsbehandlingar resten av livet. Det är självklart skönt och lyxigt så det gör jag gärna ibland när jag vill skämma bort mig, men jag behöver ett budgetalternativ.
Kropp & Träning | |
Upp