Praktisk present

När jag fyllde år för ett litet tag sen fick jag ett strykjärn i födelsedagspresent. Ja, jag vet, inte en jättekul present, men jag hade faktiskt önskat mig ett nytt eftersom mitt gamla är fullständigt värdelöst.
Jag måste säga att det nu för tiden är en fröjd att stryka! Och jag gillar verkligen inte att lägga in ostrukna plagg i garderoben. Det blir ju så himla bökigt när man ska klä sig på morgonen när man har bråttom och man måste bestämma sig för om man ska sticka iväg ostruken eller ställa sig och stryka i stressen.



Strykjärn från Bosch

Undrar just om jag ska utnyttja den här regniga och blåsiga dagen till att styka hela den stora högen med kläder som ligger i badrummet och väntar.
Eller så pyser jag och Lilleman iväg till morsan och myser lite!

Allmänt | |
Upp