Ny modell

Den nya Gina Tricot-modellen Emanuela De Paula tilltalar mig inte alls. Jag tillhör en av dem som röstade på det första alternativet här. Och det handlar inte om att jag är rädd för förändring (även om jag inte alltid tycker att nytt är bättre), utan snarare att man inte ska underskatta tryggheten i det invanda.
Pernille Holmboe har ju funnits där så länge att jag absolut kände mig upprörd när jag såg den nya reklamen första gången.



Pernille Holmboe för Gina Tricot


Nog om Gina och nog bloggat för idag tror jag. Måste ta hand om min stela kropp som uppenbarligen inte är gjord för ett liv i svenska fjällen. Efter en dags skidåkning gnydde jag så mycket att en kollega rekommenderade ett besök på spa andra dagen istället för trängsel i lifter och backar. Väldigt skönt och jag kände mig lite mjukare i kroppen. Varför går jag inte på spa oftare?

Förra veckan beställde jag lite godbitar från LaRedoute och H&M och i torsdags kom det första paketet. Jag ska försöka visa vad som kom snart. Är än så länge riktigt nöjd! Härligt med lite nya vårkläder, även om vintern vägrarge med sig. Fast å andra sidan, det är ju inte ens februari ännu...!

Emma Gillar | |
Upp