Det perfekta röda

Är på jakt på det perfekta röda nagellacket. Ni vet det där lacket som ger en djup och högblank röd färg och som inte känns tantigt eller "brandbil". Vill inte att det ska glittra heller. Min jakt har redan pågått i flera år och jag har ännu inte funnit DET. Suck, the search goes on.

Kikade idag på bland annat lack från Depend, men hittade inte något rött jag gillade. Mina tår får istället fortsätta vara deras lila från förra året. Men senare i vår kan jag nog tänka mig flera av deras nya färger.

Nya färger på nagellack från Depend.



Kanske kan det här lacket från Scratch Nails va vad jag söker? Färgen heter givetvis Just Red. Finns att köpa på www.nelly.se .
Färgen Just Red
Tips på det perfekta röda nagellacket mottages tacksamt!
Smink & Hår | |
#1 - - Matilda:

Okej vad tråkigt. Jag ska absolut testa det någon dag hehe fast jag har inte alls lika långt hår som hon på filmen.

#2 - - Matilda:

Riktigt fina färger på nagellacken. Ska jag spana efter :)

Upp