Första inlämningsuppgiften

Puh! Nu är första inlämningsuppgiften inskickad och jag väntar spänt på feedback. 

Uppgiften gick ut på att tänka igen vilken känsla och karaktär jag önskar på trädgården, vilken färgskala den ska gå i och vilka funktioner jag vill ha. Inte lätt, men jag tror jag fick ner en ganska tydlig bild av vad jag önskar och har behov av. 

En av mina inspirationsbilder! 😉
Nu håller jag tummarna för att min lärare ska gilla det hon läser, komma med grymma tips och att den här förbaskade snön ska försvinna snart!

Förutom att fira att första läxan är gjord firar jag ikväll att jag fr.o.m. i sommar kommer bli ekonomiassistent på jobbet! Jag fick frågan igår och tackade glatt ja. Såklart jag vill lära mig mer om ekonomi. ☺️ Jag kommer fortsätta på kundtjänst, men kommer ha ett antal timmar per dag och vecka att jobba med ekonomi och assistera vår ekonomichef. Det ska bli riktigt spännande! 
Jag har dock inte gått ut med nåt på jobbet ännu utan väntar på att chefen ska komma tillbaka från sin semester. 
Allmänt | |
Upp