Äntligen klinker!

Med hjälp av Golv till tak i Stenungsund har jag äntligen hittat ett klinker som är frostsäkert och kan läggas i sand i växthuset. ✌🏼
Det kommer från Dekora och nu återstår bara det svåraste: att välja mönster!
Jag vacklar mellan de här fyra alternativen. Bilderna på fyra plattor tillsammans är inte helt rättvisa, det är mörkare än i verkligheten, men ger ändå ett hum om hur det kan tänkas se ut. För närvarande dras jag mest åt det första och fjärde alternativet medan Magnus gillar nr 2 bäst. Men jag gillar absolut nr 2 väldigt mycket också! Det är nog egentligen bara nr 3 som jag beredd att ta bort helt. Eller? Vad tycker du?
 
(null)
Nr 1
 
 
(null)
Nr 1
 
 
(null)
Nr 2
 
 
(null)
Nr 2
 
 
(null)
Nr 3
 
 
(null)
Nr 3
 
 
(null)
Nr 4
 
 
(null)
Nr 4
 
 
Trädgård | |
Upp