Herr Kokosnöt

(null)
(null)

Tillåt mig att presentera Herr Kokosnöt!
Linus hittade Herr Kokosnöt när vi var i Thailand och han bestämde sig snabbt för att ta med sig sin nya vän hem och försöka plantera honom. Så nu är jag full upptagen med att byta vatten för Herr Kokosnöt och se till så att han har det ljust och varmt i sin lilla bunke. Dock är jag mycket tveksam till att han kommer börja gro, men vi får väl se. Tydligen kan det ta 2-3 månader innan något händer så det gäller att ha tålamod här.
 
Är det någon som har någon erfarenhet av att odla kokosnöt här? Internätet bjuder som vanligt på väldigt blandade tips.
Som sagt, jag är lätt skeprisk till att det kommer fungera, men jag är samtidigt alldeles för nyfiken för att inte göra ett ordentligt försök!

Barn & Familj, Trädgård | |
Upp