Kommandobrygga

(null)

Här hemma har vi fixat en alldeles ny kommandobrygga på övervåningen. Allt för att underlätta hemmajobb som tidigare blivit gjort vid köksbordet vilket inte alltid varit helt praktiskt.
 
Nu ska vi skaffa några snygga pärmar för de papper som måste sparas och sedan försöka hålla så rent som möjligt så att det inte bara blir en förvaringsplats för grejer som vi inte riktigt vet var de hör hemma. Högar med papper är något som både jag och Magnus är bra på att skapa, men ganska dåliga på att göra något åt. Och här i hemmakontoret som ska användas av både honom och mig känns det väldigt viktigt att det är ordning och redan.
 
Eftersom vårt hus är ganska litet så är utrymmet för ett hemmakontor väldigt begränsat och jag var lite tveksam till den här platsen från början, men nu känns den klockren. Jag satt där häromdagen när jag vabbade för febrig Felix. Eftersom han är så stor nu att han inte kräver någon passning direkt kunde jag passa på att jobba lite med Majblomman och då fungerade den lilla vrån utmärkt. Jag fanns inom hörhåll för sjuklingen, men kunde ändå vara lite i fred. Mycket bra helt enkelt.
Så i framtid är det här magin kommer hända! ;) Kanske i alla fall trädgårdsplaneringsmagin. 

Hus & Inredning | |
#1 - - Anonym:

Hej! Finns de vita kunga krukorna kvar?vänligen Maritha

Upp