Växthusdrömmar

Idag har vi varit på vårmässa hos Willab Garden och spanat på olika modeller på växthus. Tänk va mycket fint det finns! 😍 Att få in ett växthus någonstans på vår lilla tomt är ju en dröm. Jag tror att det skulle bli himla mysigt att ha en krypin när regnet kommer eller för att odla gurka och vindruvor. 

Den här modellen, Mur Maxi 4, och färgen föll jag verkligen för!
Busfröna tyckte också det var spännande att springa runt och kika. Att det fanns korv med bröd, saft och bullar gjorde ju inte saken sämre precis. 

(null)

(null)

(null)
De här modellerna var också väldigt fina, men kanske lite stora.
Jag ska, när snön smält bort, mäta upp exakt vad vi har plats för och sen får vi åka tillbaka och titta noggrannare på modellerna, storlekarna och de olika tillvalen man jag göra. Ska det te.x. vara skjutdörrar, vanliga dörrar eller halvdörrar? Och vilken färg ska man välja? Och vilken typ av golv? Nockdekoration?
Ja, ni hör ju, jag har en bra bit kvar innan det blir växthus hemma hos oss!

Trädgård | |
Upp