Trädgårdsplanering

Just nu kliar det i mina gröna(?) fingrar som bara den! Jag vill bara vara ute i min lilla trädgård precis hela tiden och greja, förbereda, så, plantera, rensa, flytta runt och njuta. Lista på lista över önskemål, måsten och drömmar skrivs och jag känner mig väldigt nöd med kommande planer.
 
Bland annat så vill jag ha ett citronträd på altanen. Helst ett stort, men eftersom de kostar en del så får jag nog nöja mig med ett litet som får växa till sig med tiden. Tänk vilken lyx att kunna odla egna citroner!
 
 
Nästa projekt är att måla om en gammal byrå som jag fyndade för 37:-! Den är för närvarande brun och ganska ful, men jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken färg den ska få. Kanske blir det till och med flera färger! Den här knalliga gillar jag jättemycket!
 

Eller rosa! Det är ju aldrig fel!
 
 
Ja, vi får väl se vad det blir. Den ska i alla fall fyllas med kryddor och luktärt har jag tänkt så det blir nog väldigt bra hoppas jag.
Allmänt | |
Upp