Pers

Här firar vi visst inte påsk, lite pynt har plockats fram, men inte ens barnen är så särskilt påsksugna. De väntar mest på påskägg och njuter av ledighet med mamma och pappa. 
Vi vuxna har visserligen en hel del att stå i, men det är mysigt att finnas till hands ändå. 💕

Idag tog vi ledigt från måsten en stund och åkte till gymmet hela mafiljen. Barnen uppförde sig som barn gör på ett ställe fullt med "klätterställningar", bollar, pinnar och annat spännande så det var ju inte helt avslappnad stämning. 😉 Men jag lyckades ändå dra till med ett nytt pers och lyfte, med nöd och näppe, 70 kg i marklyft. Alltså, jag är så sjukt stolt över mig själv! 
Magnus va grym och gjorde flera chins/pull-ups och försökte hjälpa mig att göra en, men där har jag en bit kvar. Bara att kämpa på. 

Nu blir det en snabb dusch och fortsättning på att förbereda packningen inför min och barnens Gävle-resa på måndag. 


Världens bästa hejarklack! ❤️ Linus peppade mig jättefint när jag lyfte, dock inte i elefantdräkt. 
Kropp & Träning | |
Upp