Min lunch

Idag hade jag med mig rökt makrill och äggröra till lunch. Mumsigt, men tyvärr så finns det inte mycket värre (matmässigt) för mig än att få fiskben i munnen. 😖 Det förstör verkligen hela min måltid och det va precis det som hände idag. Så det blev äggröra till lunch istället idag...

Men på lunchpromenaden gick jag till mitt björnbärsställe och plockade lite efterrätt så det blev en bra lunch ändå. Och strax ska Magnus skämma bort oss med rullader så det går verkligen ingen nöd på mig! 😄



Allmänt, Mat & Recept | |
#1 - - Cassandra:

Inget vidare med fiskben :/

Svar: Nä fy! Tycker det är så äckligt!
Emma

#2 - - Paulina:

Hej" Vill tipsa om att jag har en tävling just nu på min blogg där man kan vinna ekologiska matvaror d.v.s. superfood!)

Ha det så bra! :)

//nouw.com/100kitchenstories

Svar: Tack för tipset! Klart jag är med!
Emma

#3 - - Minna:

Men jisses vad härligt att ha ett björnbärsställe, tror aldrig jag plockar björnbär även om jag plockat mycket andra bär :)

Svar: Björnbär är nog en av mina favoriter, och just nu verkar det finnas gott om dem (i alla fall här på västkusten) så ut och plocka. :)
Emma

#4 - - Dixi Wonderland:

Älskar björnbär, så gott :D

Svar: Ja visst är det! 😄
Emma

#5 - - linah:

åh så gott:D!

Upp