Jobbelijobb


Rockar min Bryan T-shirt på jobbet idag!

Noll bloggning i veckan. Jag har verkligen haft full upp med att få ordning på vår lagershop på jobbet som ska öppna nästa vecka. Jag till och med drömmer mardrömmar om T-shirts och påsar! 😵 Kanske inte så konstigt med tanke på att jag har vikt en sisådär 2000 T-shirts de senaste plus en massa andra plagg. Men kors va bra det kommer bli! Jag är riktigt nöjd och ser så mycket fram emot att få öppna på onsdag. Måste bara få koll på kassan först...


Så, orken och tiden att blogga har inte funnits där, men nu är det helg och andra bullar! 



Nu myser vi för fullt framför Nicke Nyfiken, de minsta gossarna och jag, medan Magnus hämtar Vincent hos en kompis. ❤️ Imorgon blir det full fart med fotvård, barnkalas (Vincent ska till en vän), presentfix, vårstädning av trädgården (om vädret tillåter) och senare ska jag över till en granne för tjejkväll. Bara kul och positivt med andra ord. 

Ha en fin fredagskväll!
Allmänt | |
Upp