Ossoami

När vi ändå är inne på ämnet kläder måste jag berätta om ett jeansmärke jag har upptäkt! Det heter Ossoami och det är ett svenskt märke som tillverkar barnkläder, främst jeans med förstärkta knän. Deras jeans är 17-34 gånger mer slitstarka än andra barnjeans på marknaden! Utifrån min första känsla (köpte byxorna för ca 1 månad sedan), så kommer det dröja tills jag köper ett annat märke igen, jag är otroligt nöjd! Och eftersom både Vincent och Felix sliter ut byxknän på löpande band (och jag inte är någon hejare på att laga) så blir det inte helt ekonomiskt att köpa nytt stup i kvarten!

Barnen fick va med och välja modell och den här valde Vincent:


Sitter jättefint och Vincent gillar dem jättemycket!


Felix valde en lösare modell och tycker även han om dem mycket!

Så till er med barn som sliter ut byxor, kolla in Ossoami.se, de är inte dyrare än t.ex. Polarn o Pyret och verkar som sagt helt klart pengarna!
Allmänt, Emma Gillar | |
Upp