Sniff

Åh välkommen tillbaka fina Sniff! Jag har saknat dig! 💕


För ett tag sen råkade ju jag slå sönder min Muminmugg med Sniff på, men nu har jag äntligen köpt mig en ny. Weee!
Kaffet/chokladen smakar alltid bättre i en fin mugg/kopp. Muminmuggarna lämpar sig dock inte för te, de blir jättefula inuti. 

Nu har jag iallafall 9 olika muminmuggar vilket är en hemskt otäck och ojämn siffra (att den går att dela med 3 gör den bättre än 7 som är riktigt jobbig, men vi behöver inte gräva mer i mina fullkomligt logiska bryderier om siffror just nu) så nu är jag på jakt efter ytterligare en mugg. Kan inte bestämma mig för vilken bara, det finns ju så himla många fina motiv! 😍
Emma Gillar | |
#1 - - Emmelie:

Å, så himla fina dessa muminmuggar! Har länge funderat på att börja samla på dom.

Svar: Kan verkligen rekommendera att samla på muminsaker, både fina och bra andrahandsvärde! 😉
Emma

Upp