Systerhelg

Nu sitter jag i Oslo och väntar på storasyster Aggi. Vi ska ha en härlig systerhelg tillsammans! 
Senare ikväll kommer syster Sara också. 💕

Vi ska fira oss själva med champagne och imorgon ska vi fira Norge ihop med Aggis norska vänner. Tjoho!
Det ska bli så himla roligt.
Tyvärr är Magnus hemma med influensa eller liknande, men han insisterade på att jag skulle åka iallafall så då gjorde jag det. 😖
Hoppas hoppas barnen sköter sig så han inte är helt slut när jag kommer hem igen. 

Ihop med en granne som ska på kryssning över helgen hoppade vi på bussen imorse 8.45. Hon drog iväg nästan direkt till båten så jag passar på att slappa en stund på Starbucks och snylta på Burger King's wi-fi. Så skönt det kan va att bara sitta helt tyst och se på folk. Det hade jag nästan glömt. 


Frappuccino Mocha Coconut. Gott, men hur tänkte jag när jag beställde en grande MED GRÄDDE!? 😱

Nu ska jag strosa en stund innan sys kommer sen lägger jag över ansvaret på henne för helgens aktiviteter och bara anpassar mig. 😉
Allmänt, Emma Gillar | |
Upp