Sju års olycka

Att jag inte är någon morgonmänniska är säkert vida känt redan, men imorse blev den sämsta morgonen på länge. Sena till förskolan som vanligt och jag skulle bara trycka till och stänga garderobsdörren så den stängdes och sedan gå när hela spegeldörren spricker!!! Knak och tusen småbitar spegelglas i hela hallen. 😖 

Som tur var hade ungarna redan gått ut så ingen skadade sig. Det har sina nackdelar att träna och bli stark! 💪😉

Magnus fick komma hem och hjälpa mig få ner den trasiga dörren och det ena ledde till det andra så på stående stressad fot bestämdes att hallen ska målas och en ny garderob ska inhandlas. Detta medföljer ju såklart att det nu är ett komplett kaos precis innanför ytterdörren. Suck. Men jag hittade ett par sandaler som jag hade glömt att jag ägde så inget ont som inte har något gott med sig. 😜


Bäst att sortera lite innan Ralf vaknar!
Allmänt | |
Upp