Vårjacka

Nu sitter jag på tåget hem från en helg i Gävle. Jag har bott hos syster Sara, ätit middagar hos pappa och Mommi och hunnit krama om syster Aggi. Så mysigt, roligt och lyckat, men nu längtar jag efter mina små troll. 💕

Varken pappa eller Mommi visste att jag skulle komma så det var en förvånad far som öppnade dörren i fredagskväll. 😂 Som sagt, jag gillar ju att överraska!

Lördagen spenderade jag och Sara på stan och jag fick bland annat köpt en ny vårjacka på MQ. Jag är såååå nöjd!


Vad tyckts? Jag gillar skarpt att man kan vika upp ärmarna till 3/4-långa. 👍

Nu är jag som sagt på tåget och har just torkat bort tårarna som inte gick att hålla tillbaka när jag läste ut En man som heter Ove av Fredrik Backman. Jag har också skrattat högt och skrämt tjejen som satt bredvid och steg av i Skövde. Vi får väl hoppas att det var hennes station och att hon bara inte stod ut med mig längre. 

Men herregud vad jag älskar Ove! Om någon mot förmodan inte redan läst den boken så för i helvete läs den nu!!! Förlåt för kraftuttrycken, men jag kan inte nog poängtera hur bra den boken är. Så det så.
Emma Gillar | MQ, Ove, familj, jacka, shopping | |
Upp