Förberedd

Nu, 01.51 på natten har jag förberett färdigt så gott det går inför Felix kalas imorgon (idag!). Några av hans kompis kommer hit för att äta glass, fiska efter godispåse i fiskedammen, leka och busa. Och jag känner mig redo! 

Så nu har jag alltså pumpat ballonger, fixat godispåsarna, ställt fram muggar, tallrikar, skedar, servetter, sugrör, födelsedagståget, och allt annat som hör kalas till samtidigt som jag har gluttat på De Hänsynslösa. Skönt att inte behöva styra med så mycket imorgon utan bara kunna fokusera på att barnen har kul. 😊



Ja, egentligen har större delen av dagen gått åt till att fixa och greja. Magnus gjorde en kämpar insats i trädgården för att städa upp efter snickarna som jobbar på vårt förråd och jag har noga torkat av allt i barnens rum och ställt tillbaka en del av deras leksaker. Felix blev överlycklig när han fick se sina traktorer och bilar medan Vincent knappt rörde sina saker. 😳 Han trollade en stund med trollerigrejerna sen gick han. Jaha, där ser man. Efter allt tjat om att få tillbaka sina leksaker! Barn, de slutar aldrig att överraska!

Allmänt | |
Upp