Oxygenmask

Jag gnällde ju om att min hy inte är i bästa kondition just nu för ett tag sedan och fick tips om en ansiktsmask från Bliss. Den verkar ju verkligen toppen, och vem vill inte ha en champagnemask på ansiktet?! 



Dock måste jag säga att priset (495kr) avskräckte mig rätt mycket så jag googlade lite och kom fram till att en liknande från Emma S. också är riktigt bra. 


Den här kostade "bara" 329kr 😁

Första behandling är gjord och huden känns riktigt mjuk och len. Hoppas jag kan få vändning på den här glåmigheten nu. 
Kropp & Träning | |
#1 - - Linnéa:

Jag har faktiskt den Emma S oxygen mask, den är skön men tyvärr får jag finnar av den, håller med om att priset är saftigt för Bliss masken, Emma S har bättre priser. Hoppas du blir nöjd :)

Svar: Så synd att du får finnar av den. Jag är jättenöjd än så länge!
Tyvärr så har jag fått riktigt dålig hy sen jag skaffade hormonspiral så nu letar jag verkligen efter bra produkter.
Emma

Upp