Boost

Nu har barnen gjort sin första vecka på förskolan och jag har redan kill i halsen. Men för att kanske mota åtminstone en förkylning i dörr'n har alla i familjen (utom Linus) börjat dricka Mivi Total Plus, flytande multivitamin för alla över 3 år. Hoppas att det kan hjälpa lite iallafall.


Den är sur som tusan så frågan är hur länge vi kan lura i Felix sin lilla dos... Vincent dricker gladeligen sin utspädd i lite apelsinjuice. 👍

Idag har jag också boostat min mammasjälvförtroende rejält och tagit hela gosskören till frisören. Ett djupt andetag innan vi gick över tröskeln och med väskan full av Festis så gick det hela galant! Inte en tår och knappt några protester. Kors i taket! Jag börjar få koll på det här med tre ungar nu. 😂 Haha!
Kan meddela att jag förutom Festis även hade ett skärp i väskan så Röjar-Ralf kunde spännas fast i stolen. 😉 Tänkte att det var bästa att ta det säkra före det osäkra, men jag tror egentligen knappt han märkte att han satt fast. Han hade fullt upp med att kolla in brorsorna. 


Full fart på saxarna!

Nu ska jag strax börja med middagen, idag bjuds det på tacokyckling, ris och sås, hoppas det kommer gå hem. Annars får vi köra på repris från gårdagen: blodpudding. 😁
Allmänt | |
Upp