Pants

Igår var jag hos frisören och fräschade upp slingorna. Skönt! Som vanligt är jag supernöjd. 😊 Mamma passade barnen under tiden så det var lätt att slappna av.



Hollywoodlockarna som Chrille gjorde är dock lite väl rufsiga efter en natt och pillande barnhänder. Men de duger för kvällens AW med kollegorna.

Efter frisörbesöket var jag en sväng in på KappAhl och Lindex för att köpa byxor till Major Kalsong som fått så himla långa ben det sista samt sliter hål på knäna i ett. På KappAhl hittade jag ett par jättefina cargobyxor som jag köpte, ska ta mig tillbaka och köpa likadana i grönt också. 👍


Jag passade även på att prova och köpa två jättesköna trackpants i viskos. Tips till dig Tessie som eftersökte sköna byxor till jobbet. 😉

Härligt fulsnygga!
Klassiska 💕

Lindex köpte jag jeans, vindjacka, kalsonger och strumpor till Vincent samt provade en jumpsuit från The Kate Collection. Det blev inget jumpsuit-köp.

Behöver jag säga att den inte satt såhär på mig? Inget plagg för en hullig mammamidja. 😉

Allmänt, Emma Gillar | |
Upp