Och plötsligt var där en vägg!

Killarna var verkligen sjukt duktiga igår! Väggen är uppe och klar att börja spacklas. Det skulle egentligen påbörjats idag, men svärmor kräktes hemma hos sig så jag vågade inte släppa in svärfar. Inget mer kräkande här tak!
Han och Magnus ska istället ses imorgon för att spackla och slipa vilket passar utmärkt eftersom jag och småpojkarna ska tillbringa veckan hos morfar. :)
Dagen bjöd på ett besök på Bauhaus för att inhandla lite saker vi missat och sedan har jag packat inför resan samt städat och strukit så Magnus slipper tänka på det och kan koncentrera sig på väggen. Jag är riktigt stolt över att jag fick ner mina och två barns kläder i EN väska! En overall till Felix, åkpåse till vagnen samt mina vinterkängor är inkluderade!!! Sen att det är en stor väska och att den blir tung att bära är en annan femma.
Kan tilläggas också att jag kommer ha en ryggsäck med fika, blöjor mm samt att Vincent redan har en liten väska med sig i Stockholm. Men ändå!
Att jag hann med ett fuegopass på Friskis är nästan ännu mer imponerande.

Nu är det dags för skönhetssömnen så jag inte däckar på tåget imorgon.

Nedan kommer några väggbilder.

Allmänt | |
Upp