Vilken fest!

Jösses vilket kalas det blev i lördags! Så kul! Hela gänget höll igång till sent inpå natten och Liten orkade vara med ända till 22. Gullungen hade så roligt och busade med gästerna och hade kvällen till ära så gott som fri tillgång till läsk och godis. Är det fest så är det! ;)

M och hans tvillingbrorsa verkade väldigt nöjda och är nu nyfikna på vart de ska resa på fredag. Vi är nämligen ett gäng som gått ihop och ska skicka iväg dem på en grabbweekend fredag till söndag, men de har inte fått reda på vart de ska ännu. Hihi!

Jag höll ut till ca 00.00 på natten, sen tog orken slut och jag tog med mig syster och Liten hem för att sova. Skönt! Liten tog dessutom sovmorgon på söndagen till 10 så vi fick sova ut allihopa. Inte dumt alls!

Denna veckan blir ganska avslappnad (för min del i alla fall). Jag har tagit semester på fredag så det blir långledigt för mig och Liten. Sen är det kort vecka för mig även nästa vecka för då sticker jag och mamsen till Stockholm på onsdageftermiddagen för att kolla in Bryan Adams på Grönan torsdagen och sedan mysa i hufvudstaden på fredagen. Och just nu verkar det ju som om vädret kommer va fint och det gör ju saken ännu bättre! :) 
Allmänt | |
Upp