Gräsänka

M är på affärsresa till onsdagkväll och jag å Liten saknar honom jättemycket! Vill bara att tiden ska gå så han kommer hem igen.
Sen att jag verkligen inte tycker om att sova ensam i vårt knakande och brakande hus är en annan anledning till att jag vill att det ska bli onsdag fort!

Eftersom det lämligt nog var första föräldramötet på förskolan idag fick morfar O rycka in och passa Liten ett par timmar. Lilla Liten som alltid är helt slut efter en dag på dagis var lugn och snäll, ville helst sitta i knät och titta på Bollibompa.
Och så fort han la huvudet på kudden och vällingen va slut knoppade han in så sött!

Imorgon ska vi göra en spännande tur till ICA och JC. Tänkte kolla med min sköna böna Helén på JC för att se om hon kan laga mina jeans som gått sönder. Allra helst skulle jag ju vilja att hon tar dem som en reklamation eftersom jag tycker att jeans för 1200:- borde hålla lite längre än fyra månader. Men så är det nog sista gången jag någonsin köper jeans från G-Star Raw.
Vi ska också hämta ut tulpanlökarna som jag beställde för ett tag sedan. Det ska verkligen bli kul att se om de blir fina i rabatten och runt stubben till våren!
Allmänt | |
Upp