Hur såg hon ut egentligen?!

Jag tittade på FörkvällTV4 tidigare idag, tycker att det är ett ganska mysigt och lagom engagerande program. Idag var bland andra Linda Rosing en av gästerna och jag höll på att inte känna igen henne. Hon såg inte klok ut! Så opererad och plastig har jag sällan skådat en svensk. Usch!
Det är väl bara att hoppas att hon och hennes blivande man tycker att hon är vacker, för jag tycker det inte. Jag kommer då aldrig skaffa ankläppar och silikonbröst som ser ut som ballonger!

Kolla in Linda Plasting här.

Imorgon är det dags att få ny inspiration från Äntligen Hemma-gänget. Jag uppskattar liksom det programmet mycket mer nu när vi har köpt ett hus som vi får göra som vi vill med och inte har en hyresvärd som lägger sig i allt från tapetval till antal tavlor på väggarna längre.
TV & Film | |
Upp