Billigt!

Imorgon ska mamma passa Lilleman en stund på morgonen så att jag kan gå på yoga. Hon är för snäll min mamma. Fast jag vet egentligen inte om hon gör det mest för min skull eller sin egen. Hoppas att det är ett bra yogapass, har inte testat det på Friskis tidigare.

Sen tänkte vi i alla fall åka alla tre till Orusts svar på Ullared, nämligen Göksäter! De har väldigt mycket tyger och jag är ju på jakt efter en gardin till Lillemans rum. Hoppas vi hittar något fint som kan passa till hans lilla fönster. När den är fixad är det kanske dags att kika efter en kulig kruka och växt också. Har jag tur hittar jag även krukan på Göken.
De har en del billiga barnkläder också så förhoppningsvis har de söta gummistövlar som Lilleman kan ha på sig i sandlådan. Det behöver ju inte va världens kvalité, han lär väl knappast hinna slita ut dem. Vi får se vad som dyker upp.

Mammalunchen idag gick förresten jättebra, de gillade maten och båda bad om receptet. Det är ju ett bra betyg, eller hur?! Knattarna lekte som bara den tillsammans och när kompisarna gått somnade mitt lilla hjärta och var knockad i tre timmar. Sötnos!

Fionas ägare var en av mammorna som var med på lunchen och hon berättade att hon fått ont i ryggen. När jag erbjöd mig att ta Fiona blev hon väldigt tacksam. Det är verkligen inte kul att åka till stallet när man inte mår bra och jag rider mycket hellre än joggar som jag hade tänkt idag.
Hoppas att hon snart mår bättre och kan njuta av att hennes häst börjar gå riktigt fint!

Nu ska jag krypa till kojs så jag är utvilad till yogan imorgon.
Allmänt | |
Upp