Peppad av Spotify

Sent igår tog jag mig till stallet med inställningen att jag KANSKE skulle rida om andan föll på. Motivationen var i bott, men ju närmare hagen jag kom desto mer steg den. Fiona verkade förvånansvärt glad att se mig och följde gladeligen med in i stallet.
När hon var inne och borstad fanns det ju ingen anledning till att jag inte skulle rida, bara lite i alla fall. Lusten hade ju inte riktigt kommit tillbaka...

Väl i ridhuset och uppe i sadeln blev jag överumplad av en massa energi och med Spotify i lurarna gick ridpasset som en dans.
Jag kan absolut rekommendera att galoppera Kom med Timoteij! Och traven blev superfin till My Boy Lollipop med Millie!
Får nog ta och skapa en speciellt häst-spellista till nästa ridpass så jag blir ännu mer peppad. Och det var faktiskt riktigt mysigt att ha hela ridhuset för sig själv medan regnet piskade taket.

Tack Fiona för en fin stund!

Känner mig riktigt laddad inför morgondagens stallsväng. Ska bara fixa spellistan.
Bonds Victory ska nog få va med som galopplåt, men sen då?

Kropp & Träning | |
Upp