Kräftdags!

Nu har vi börjat ladda inför kvällens kräftskiva som vi ska ha hemma hos oss. En annan familj med två barn kommer och det ska bli så trevligt! Kräftorna var visserligen svindyra, men det är det helt klart värt för det finns nog inget godare än nykokta havskräftor!

Jag ska strax hoppa in i duschen och fixa mig lite, sen blir det pyntning av uterummet så att det blir extra mysigt att sitta där ikväll. Förhoppningsvis slipper vi regn så att kidsen kan springa ute så länge som möjligt.

Tidigare idag tog jag cykeln på en ordentlig testtur ner till centrum och köpte skruv och vinkeljärn så M kunde skruva ihop ordentligt så vi sitter säkert ikväll.
Jag passade också på att svänga in på Polarn o. Pyret för att fönstershoppa lite till vår dagiskille. Stog länge och höll i en stickad tröja som jag bara tycker är så fin, men hejdade mig. Tror kanske att det inte är det mest praktiska plagget.... Hittade istället en lite kofta som var supercool, så den kunde jag bara inte hänga tillbaka. Den kommer Liten va jättetuff i ikväll när hans tjej kommer!

Stickad tröja från P.o.P

Det blev inte en sån här...

Kofta från P.o.P

... men en så här!
Allmänt | |
Upp