Kampanj på Cubus

Cubus har 30% rabatt på alla kläder den här veckan. Då är det inte fel att kolla läget!
Fast i butiken jag var i var det väldigt utplockat, men jag hittade en scarf och lite barnkläder. Alltid nåt! Hade jag inte haft lillen med mig kanske jag hade hittat nåt mer, men jag hade inte ro att ställa mig i provrummet när han gnällde i vagnen.

Den butik som erbjuder barnpassning till sina kunder kommer att få mig som kund!

När jag var i Kanada för några år sedan var jag i ett varuhus som hade ett gubb-dagis. Där kunde männen sitta och se på tv, läsa en mängd olika tidningar och fika i en maskulin miljö medan fruarna shoppade i lugn och ro. Ett slags Småland för vuxna helt enkelt! Jag tycker att det är en fantastisk idé samtidigt som jag tycker det är hemskt... Måste verkligen vårt samhälle verkligen va så stereotypt?
Men jag vet att min sambo mer än gärna skulle vilja att alla butiker hade en sån hörna där han kunde sitta medan jag kikar runt. Själv skulle jag ju vilja att han kikade med mig och gav mig hans åsikter om de plagg/prylar jag plockar fram. Kanske en dag....
Emma Gillar | |
Upp