Avslappnad frisyr

Jag är helt nollad när det gäller hår. Jag har så svårt att få till något annat än en klassisk pony-tail. Ibland skojar jag till det med ett diadem eller hårspänne, men det är allt.
Både under min graviditet och under amningen har jag tappat mer hår än vanligt, inte så nån annan märkt av det, men jag fäller som en långhårig hund. Inte så kul och det tar ju bort inspirationen att göra nån tjusig frisyr ännu mer. Inte blir det väl bättre av att det är mer än 6 månader sen jag var hos frisören... Shame on me!

I ren desperation klippte jag av mig mitt långa hår i vintras. Tyckte att det var så slitet och trist, men nu ska jag försöka spara ut det igen. Jag skulle vilja ha en lika avslappnad frisyr som Whitney Port.



The City-stjärnan Whitney Port


Hennes frisyrer är ofta enkla, men väldigt snygga och klädsamma. Kanske ska jag börja kämpa lite, göra flätor i luggen och ha håret utsläppt oftare. Om jag börjar idag kan jag förhoppningsvis komma på nån fin frisyr att ha på bröllopet imorgon. Ute i god tid som vanligt...

| |
#1 - - Erika:

Håller med! Mitt hår är värdelöst! Det går verkligen inte att göra något åt det. Har flera gånger övervägt att införskaffa en peruk.

#2 - - O L I V I A:

Grattis du är en vinnare i min tävling gissa tårtan:) Din vinst är att du kommer bli länkad i ett inlägg<3

Upp