I'm a pirate!

Jag piratsurfar på grannens nät tills dess att vi fått vårt nya modem. Hoppas han inte misstycker. Vill ju inte göra sig ovän med de nya grannarna, vi har ju trots allt tänkt att bo här i sisådär 20-30 år!

Här hemma lunkar vi så sakteliga mot julen. Alla julklappar är inte inköpta, det blir nog imorgon eller på tisdag. Jag har ingen panik, än....! Jag vet ju trots allt redan vad jag ska köpa och var. Inte dåligt va?!
Allmänt | |
#1 - - Erika:

Kul att höra!! Har inte hunnit kolla Nobelkonserten än. Men den var när dom delade ut Fredspriset sa nån, stämmer det?? längtar Hur länge har du gillat dom? hur har allt gått med flytt o så? kram

#2 - - Erika:

Jag har gillat dem också ungefär sedan de slog igenom, sedan sommaren 2000 typ. Gillar den typen av musik men är inte överdrivet såld på något annat pojkband, inte längre i alla fall =) Men förut var det Hanson o The Moffats jag gillade. Och jag kan lyssna lite på dem än idag. Gillade inte BSB när de slog igenom men efter ett par år kunde jag med dem. Tror det var något med att man inte ville lyssna på det alla andra lyssnade på =P hoppas ni haft en bra jul!

Upp